• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

HIMBO

Ondernemersvereniging Burgum e.o. – Handel Industrie Middenstand Bergum Omstreken

  • Organisatie
    • Doel en Grondslag
    • Historie
  • Nieuwsbrieven
  • Aanmelden
    • Inloggen
  • Contact
  • Evenementen
  • Nieuws

Werkgroep Branding presenteerd rapport

2 september 2014 door HIMBO

De werkgroep branding heeft maandagavond 1 september haar eindrapport overhandigd aan burgemeester Ter Keurs, (aankomend) voorzitter Erik Meijer van de HIMBO en Jan de Vries, voorzitter van dorpsbelang.

overhandiging rapport branding

In dit rapport zijn de kernwaarden van Burgum vastgelegd, zoals onderzocht door de werkgroepleden, bestaande uit vertegenwoordigers uit alle lagen van de bevolking, ondernemers en dorpsbelang.

Uit alle gesprekken zijn de volgende kernbegrippen naar voren gekomen:

bindend begrip:

  • nabijheid

kernbegrippen:

  • Genoeglik
  • Sociaal
  • Bescheiden
  • Compleet
  • Welgelegen

Met deze kernbegippen kan Burgum aan de slag om het merk Burgum in de markt te zetten.

[wpdm_file id=10]

De studenten van het Citylab hebben een adviesrapport opgesteld hoe we de marketing van Burgum kunnen aanpakken.

[wpdm_file id=11]

Het bestuur zal samen met de werkgroepen een vervolg aan bovenstaande rapporten geven om een campagne op te zetten waar mee Burgum een gezicht krijgt naar de buitenwereld.

Categorie: Leden nieuws

Footer

HIMBO Manifest over de toekomst van Burgum »

© 2023 · HIMBO · Makke troch KREAS

  • Nieuwsbrieven
  • Aanmelden
  • Evenementen
  • Afmelden